I WILL FOLLOW U

INFO ! INFO ! INFO !

Wednesday, August 26, 2009

1st dAy kejE n Bby dQ ke umAh PenGasoH...

umurnye skg dah 2bln...

wahh pejam celik pejam celik dah abes rupenyer aku cuti bersalin...setelah dgn srnknyer bersenang lenang cuti pjg kt umah..arinie aku da stat keje..MALASNYER..exceli sptotnye aku dah stat msuk 21/8 arituh lg..tp aku pjgkan cuti sampai ke 25/8..menjage bby yg demam pas kene cucuk 2bln arituh..

arinie 1st day jgk utk bby DQ ke umah pengasuh..umah pengasuh tu kat P14..same umah dgn dak azie..tp tngkat jerk lain..jauh gak la dgn umah aku..camner la keadaan die kat sane ek???dah la 1mggu nie dia xnk lngsung susu botol..nk bf jerk..


tghari td pengasoh 2 ckp die ade kembong perot..pastu nanges kuat sgt2..tido nk kene berenjut sokmo..susu botol xbrpe nak..siannye kat DQ..yerla selame 2 bln lebih xpnah berenggang dgn mama die..aku nie pon dah rindu giler kt die..asyik duk tgk jam jerk..hahaha


aduhhs lambatnyer mase berlalu...



odway nk antar bby DQ...


tgk ayah die jerk nk pegang..mama die xda can langsung..heh


ayah die lagiks...mama die???ermmm

p/s : arap2 semenye selamat ek sayangg...


6 comments:

axie said...

wadi kata nak culik balik keje ni...haha :D
kalau tengok dania hilang, tahulah kat mana ;P

Ezzah said...

alalalal...cian DQ. heheh..biasal ain izah dulu pun cam tu gaaakkkk.....dok teringat2 kat anak... :)

dakcik said...

axie: ape nk culik??smlm ader jerk lg bby..hahaha

ezah: dugaan kan ezah..sabo jerk la

tEngQu said...

nk citer sket ni..mmg la ayh je yg pgang sbb mamanye sebok nk amik gambo...hahahahahaha

axie said...

tengoklah balik keje karang

dakcik said...

tengqu : heh..pecah rahsia..hahaha

axie: kene balik sblum azie blik nie..nti ialng lak dania..ngeh3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails