I WILL FOLLOW U

INFO ! INFO ! INFO !

Thursday, October 22, 2009

hAppY 4 Months dQ!!!

arinie 22/10/09 genapla DQ 4 bulan...arituh p check-up utk 4bln..nurse ckp die chat walafiat...xpyh kene cucok..juz timbang berat n ukur pjg..hasilnyer

pjg : 62cm

berat : 5.3kg

nurse berkate2 lg..BMI berat bdn DQ normal tp katenye kene tmbah berat lagiks..aku tgk DQ nie kuat jugak minum susu..bak kate pengasoh DQ isap susu mmg dahsyat!!!selalu wat 4auns habes..xcukup lagiks tmbah lak susu bdn..tp berat die naik ckit jerk..cmner ek nk wat???mau jerk aku nk bg mkn nestum..tp nurse kate umuq 6 bln bru leh kasi...(ader x tips2 dr ibu2 yg berpengalaman???leh kongsi x dgn aku??? :)



skg die xpndai nk duk diam dah..pusing kiri kanan..tgk jer la aksi die..



tang kaki yg xleh blah tue...dah duk atas!!dq..dq..awak tue gegurl okayh..:)


skg dah pandai mkn jari..kalo bleh nk msuk seme dlm mulut..last2 gune jugak aku nie "the pacifier" ajaib tuh...sib baik diam...:)
2 la karenah anak dara aku...dah msuk 4 bln nie mcm2 dah perkembangan die..i liiiiiiiiiiikeeeee!!!
sayangggggg anak mama...muah byk2...
p/s : mggu nie tumpang tido umah dak azie....nti aku citer kt entry seterusnyer ek...

2 comments:

♥♥ n.i.s.s.a ♥♥ said...

topi DQ sama lah ngan topi nia.. alalalala comeinye nyonyotttt..kejap jer dah 4 bulan..

dakcik said...

same ek??beli tempat same kot..hehehe..
a'ah kejap dah 4 bln..xssabo nk tgk die bljr jalan pulak..huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails