I WILL FOLLOW U

INFO ! INFO ! INFO !

Thursday, March 24, 2011

my time is running out


salam

' my time is running out ! my time is running out ! '..

fuh lap peloh kat ketiak  jap..
arinie dari pagi biziiiiiii oiii..
tak sempat online pung ! tak sempat BW pung !


duk wat akaun untuk bisnes PFS we olls nie ha..
pening + nk muntah wat kira-kira nie tau ?
keje akauntan nie mmg susah kan ??


rase-rase hampir 10 kali duk kira pastue padam
kira lg pastue padam balik ! hahaha
sampaikan org opis panggil i bisnesswoman yg bz ah !
yg duk perli2 toksah cakap ah !
panassss telinga tau ? hahaha


kalkulator plak tak lepas dari tgn ok !
maklumla i nie lembab ckit dlm matematik !
tp mcmane la boleh jd akauntan plak utk PFS??
* PF kene wat AGM nie utk lantik akauntan baru ! * =)
rase macam nk resign doh ! haha


besok i cuti wokkkkk !
jgn jeles..hahahahaha (gelak jahat)
mlm nie i akan pulang ke kampung..
berjumpa my little princess..

dan ada 1 berita baik utk i kongsi bersame u olls sekalian alam..
kali nie kami akan bawa pulang Sofea ke Putrajaya !!!!
yahooooooo...melompat lebih tinggi !

Sofea akan kembali ke pangkuan mama & ayah nya !
kami akan jadi satu keluarga yg lengkap dah pasnie..
hope everything will be going smoothly..
doakan kami ye wok !

tp masih dalam proses utk menyesuaikan keadaan kesihatan Sofea kat Putrajaya..
tgk la dalam mase 1bulan , 2 bulan or berbulan-bulan nie ,
kalo Sofea masih jadi mcm dlu , so keputusannya akan berubah..
we olls dah decide..utk bertukar menetap & bekerja di KUANTAN..

so, keputusan skrg bergantung kepada tahap kesihatan Sofea..=)
hope kami diberi satu kehidupan yg lebih baik lepas nie..
aminnn..semoga Allah permudahkan segalanya...

doakan kami sekeluarga yek..
doakan kami utk hidup bersama yek..
dan doakan kami utk tidak berjauhan lagi...

TQ u ollss..=)



 * Sofea sayang , lepas nie mama dan ayah akan selalu disisi Sofea .. semoga kite dapat hidup bersama selamanya , susah senang bersama kamu sayang *





futnote : alhamdulilah , bisnes we olls bertambah baik..rezeki semakin mencurah-curah..TQ kepada yg sudi beli & sokong usahawan kecilan seperti kami..dan TQ jugak kepada yg sudi promote our collection ! TQ aina ..really appreciate that ! =)

10 comments:

~~zaa~~ said...

sedapnye wokk cuti esok! hahahah


insyaAllah, harap sofea sihat la lepas nih...

dakcik said...

za : sedapppp ! hahahaha

insyaAllah..semoga Allah permudahkan segalanya bg kami..TQ aunty zaza ! =)

MiSz eiN said...

sama dgn lah kit. cuti esok! :)

a'ah tq kat aina dah sudi promote
dan tq to all buyers :)

-Sara- said...

woww! finally! sofea akn blk sini! yayy! :)

wish u all the best dear :)

axie said...

tak sabar nak jupe sofea

aDieyZa said...

jelesnya sbb dakcik cuti hari jumaat!!! mesti seronok!!!

dakcik said...

ein : aahkan..same2 balik kampung..=)

dakcik said...

sara : TQ dear! =)

dakcik said...

azie : sofea dah ade cni..bile nk jupe?? hehe

dakcik said...

adieyza : sgt best ! haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails