I WILL FOLLOW U

INFO ! INFO ! INFO !

Thursday, March 31, 2011

tak luck



salam


alaaaaaaaaa !!!!!
i nie mmg seorang yg tak bertuah kan?
semalam dah kuar senarai pendek sesi temuduga utk program exchange belia ke Korea..
i ialah di antara salah sorg yg mohon utk ke sana..
mahu tak nye , Korea ialah negara idaman yg i memang nakkkkkkk pergi !! nak pergi tau??


so , pagi nie dgn eksitednya semak permohonan..
sebab kak ninie & clementine ( org opis i ) dapattttt !!!
masuk ic n then kuar ' ANDA TIDAK BERJAYA '...
kecewa i !!!!!!!!
rase nak nanges ! frust ! sedih !

em mmg tak luck la arinie !
yg membuat i frust giler sbb 3 org dari opis i mohon ke Korea..
tapi yg tak dapat hanya i sorg !!!!!
nampak sangat tak luck !


 i pegi mengadu kat encik suami, kononya frust la tak dapat kan?
pastue encik suami kate ape tau ,
" ala, tak luck apenya sayang..kan dah menang contest muka ikan tue "..
huh ! motipppppppppp !!!!
hahahahahaha




* gambar selingan jek nie *


futnote : takpe, 1 hari nti i akan ke Korea ..kumpul duit dr skrg ! =)

* berita terbaru : permohonan i tak lulus sbb baru bertukar ke skim perkhidmatan baru..dr Pemb. Tadbir (Kesetiausahaan) N17 ke Setiausaha Pejabat N27..what the hal ????




10 comments:

axie said...

dah menang kan semalam..
ok ah tu..hehe ;P

dakcik said...

azie : tue la..takpe next time k!

ida ^_^ said...

tak per ain tak dapat g...ada hikmahnya...kan korea dekat sangat dengan jepun...radiation at serious stage.....

Ezzah said...

alaahh..bestnya kan kalo dapat gi..eh korg mohon cane tuh?nak gak menyibuuukkk :D

eh yang oiiii...asal lak pertukaran skim tuh dia mabil kira? gilo ke menda diorng niiii

~~zaa~~ said...

takpe ain...ada hikmah tak dapat..kan sofea ada :D


takpe, ubat hari u dengan hadiah i nanti ye!

MiSz eiN said...

klu u p korea
camner ngan sofea...
ade hikmat dan Allah maha perancang y paling baek
lgpn radiasi kan
(ayat sedapkanati.hehe)

dakcik said...

ida : tula..org opis i ade yg tolak..sbb dia kate radiasi..

dakcik said...

ezzah : best tau..mohon kat JPA..aritue dia ade kuar pekeliling..pastue isi borang..hehe

tu la psl ezah..dia ambil kira..dia kate kene berkhidmat sekurang-kurangnya 3 thn ke atas..kite mmg keje dh 6 thn..tp pas tukar skin dah kira lain..itu la jawapan JPA..:(

dakcik said...

za : tuela..kalo dpt g, kene tggl sofea plak kan? huhu

ok2..sib baik u ade utk ubat ati yg frust nie..hehe

dakcik said...

ein : tuela, kalo dpt g sofea kene tggl plak..tp 10 ari jekk...hehe

aahkan..org opis yg sorg lg tue xnk g..sbb dia kate korea dkt dgn jepun..tp i rase dia mesti pospone kalo keadaan yg merbahayakan..=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails