I WILL FOLLOW U

INFO ! INFO ! INFO !

Thursday, May 12, 2011

surpriseddddddd . . . .

salam
wahhhh ! ada yg terkejut tok belog dakcik nie di privatekan ?? ke ada yg tak tau pun ?? ataupun tak bukak belog saya nie ??? ha dah tetiba kau ckp saya !! hahahaha..entry kali nie nk cuba praktikan penggunaan 'saya' la pulok ! dan penggunaan serba sikit ' loghat ' kuantan...boleh kan ? alah dulu2 pun cakap saya jugok kan...hihi

saya nok tanya awok2 sekalian nie..ada yg termuntoh ijaa dok tgk gambor2 gedix kat i-city semalam ?? hahaha..ke termuntoh kuning ? kalo saya dlu mase ngandung Sofea setiap kali muntoh konpem smpai kuar ijaaa..hahaha..melalut pulok doh ! penangan org mengandung kan ? * tetibe miss the moment * tetibe ! eh tak2 , saya masih dalam pantang wok ! =)

arinie konpem takdok entri bergambor sampai sejuta nang tue ! hehehe..konpem awok2 sekalian tok muntoh ijaaa doh ! tgk saya posing pah ceroh ! :P

nok kabo nie , tetibe saya maleh nok uplod gambor banyok2 ..sbbnya bila uplod dalam belog dia jadik blur & pecoh..kene kelik kat gambor tue baru nampok clear ..ha tue sebab saya merajuk dengan belog ! tau tok wahai cik belog dakcik ! saya tengoh maroh dengan awok nie !!! grrr dgn kembang kempis idong nie...


pastue tambahan pulok dgn tenet yg lembap macam siput kat opis nie..kejap ade line kejap takdok..wat sakit ati jek..kalo kat tempat za lg la..langsung takdok line tenet ! eh tapi tenet dia doh sihat ptg smlm..cume tenet saya kene baiki jugok kot !

arinie saya nok membebel panjang2 ..sbg ganti gambor2 yg x diuplod tue..hehehe..ke nok muntoh ijaa jugok bace bebelan saya nie ?? hahaha..melampau la kan ? walau sekalipun xdok org nok baca & komeng saya tetap akan menulis sesuatu kat cni...maklum la bukan seme org suke kite..suke penulisan kita..suke tgk gambor kite..ye dok wok ??

skg nie musim panas kan ? kalo kat opis kita rase sejuk mcm duk dlm peti ais tapi bila balik umoh terase duk dlm kukus ! bahang jek bila bukok pintu...kalo malam lg la..sampaikan psang kipas atas bawoh ! panas punya pasal ..skrg nie Sofea dpt peel baru..xnok tido dlm bilik..nok tido luor kekdahnya wok ! doh saya kene bentang toto segala kat ruang tamu depan tv...doh jadik mcm bilik pulok kalo nengoknya...tapi kalo saya tok tahan panas saya larik masuk bilik jugok..amik angin sejuk dlm bilik dulu pastue baru larik balik tido kat luor..hehehe..tue la ade ekon pun tapi Sofea ttp selesa tido luor...

Sofea skrg doh batuk & selesema ckit2..sian dia..penangan cuaca panas..


ari selasa baru nie kan apointment Sofea dgn pakar hospital..kalo nunggunya tok sampai berejam2 x soh ! tue yg dipanggil Hospital Kerajaan...tunggu lebih lame dari jumpa doktor ! bila la mau berubah oiiii...zaman doh makin canggih...tp makin lembap pulok jadinya..

cerita perihal Sofea jumpa doktor pakar next entri la wok ! tok larat doh saya nok taip ! lenguh weeiiii...hahahha..kan senang kalo isi gambor banyok2..xyoh cerita panjang lebor ye dok ?? hehehe

sebelum mengakhiri penulisan saya nie, terimalah 2 keping gambor Sofea !
hahahaha..nok jugok letok kan ???  eh kalo belog dakcik nie takdok gambor mmg pelik la wok ! kate dakcik suke bergambor pah ceroh ! hahahahaha






tgk la aksi Sofea yg baca paper nie ! kemain !



* gambor nie la kak ninie , asrul & hajar belakang tue kan ? * hehe

Sofea yg sibuk nok tiru aksi org belakang baca paper !

nok jugok kekdahnya !!

ntoh paham ke tidok  ! hahaha




futnote : beh jugok ork ckp loghat kuantan kan ?? 


6 comments:

axie said...

WAH SOFEA DAH PANDAI BACALAH...

The Lady Chosen said...

huhuhu dak cik mmg la depa betiga tu...syafiqah jep x nampak.... si kecik minat membaca bgs2...bole jd cekgu nanti ekk

waniepaez said...

huhu, ape y suprised dakcik?hehee...
igtkn suprised peknen:P

p/s: sofea bace paper cm betul2 jek kn:)

dakcik said...

wanie : hahaha..peknen?? ade2 jek u nie tau ! =D

dakcik said...

wanie : eh lupe nk komeng p/s tue..

aah..sofea mcm org besor tp bace berita sukan..hehe

NURUL JAMIAN said...

suprised apa dakcik?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails