I WILL FOLLOW U

INFO ! INFO ! INFO !

Wednesday, May 18, 2011

update cerita cuti

salam . .

arinie dah start keje semula..
malas bukan main lagik bila nk bangun .
masak nasi utk bekalan Sofea ke skool pastue tertido kat sofa
punyalah sofa tue memanggil2..hehe

semalam cuti hari Wesak..
u olls seme ke mane ??
saya tak ke mane2 pun..cuma malam isnin tue ke Funfair kat Presint 4..
kejap jek..tue pun sib baik sempat Sofea layan main permainan dlm tue..
pastue ujan dah turun...terus balik jek

keesokannya saya hanya duduk melepak kat umah dari pagi sampai ptg
bosan jgk duk terperup kan ?
kesian kat Sofea tue la..
kalo dia dah bosan main tetiba dtg kat saya ckp ,
' mama , jom bas..nak? jom bas...'

ajak saya naik bas !! hahaha
ntah bila hajat Sofea nak tercapai ..huhu
mula2 plan ptg semalam nk naik bas dgn Sofea  g pasar tani..
tp alih2 ujan lebat ! pastue guruh..terus tak jadi nk kuar..

plan nk berdating ke Wetland dgn wanie & qaseh pun tak jadi
sbb hujan ptg semalam..
tetiba..(wah kemain tetiba)
dlm kul 6 lebih gitu wanie mesej ajak g pasar tani..
sbb hujan dah benti katanya..
terus zasss ikut mereka..
suka Sofea dapat jalan ! walaupun ke pasar tani jek...
at least kuar dari umah kan..=)



beli sayur bagai utk bekalan Sofea nanti..
kat umah memang takde stok makanan dia langsung..
tue yg kene kuar jugak..
sib baik ade wanie sudi temankan saya..
thanks eh wokwok !
walaupun penat duk kejor mengejor budak bedua tue kan? hehehe

tue la aktiviti saya & Sofea semalam..
berjalan ke pasar tani ...
org lain kemain berjalan ke mid valley , pavvy bagai kan ??
saye ?? ke pasar jek la..tu pun dalam Putrajaya jek..
jadik la ...

ok la wokwok ! nk setel keje jap..
nak wat minit yg dah lama tertangguh tue..
got to go !

sambung later eh !

2 comments:

MrS. F!zA said...

awk dh pergi kan funfair tu..kita nk gi smlm tp mcm hujan rintik2 lg..mls lah ngan anak..pstu ni bru tahu lak mahall..org kta mahal kita tkthulah mhal ke tk sbb tk pnh main kt funfair..cdgnya nk bwk ank tu la main..dia suka sgt dgn permainan mcm keta, train tu

dakcik said...

mrs fiza : tue la kite pegi sbb bwk anak..sian jgk dia duk umah jek..tp kejap jek dpt..hujan..mmg mahal kot kite rase..sbb 1 token dlm 2.50..besekan 1 token 50sen jek..dlu la..hihihi..tp kalo bwk anak mmg dia suke..=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails