I WILL FOLLOW U

INFO ! INFO ! INFO !

Friday, June 10, 2011

kalo Sofea ilang nak cari kat mane ??



 salam jumaat ! 

phew ! terase kejap jek mggu nie..tup tup dah jumaat wok..
ptg nie insyaAllah we olls sekeluarga balik Kuantan..
dah 3 bulan kami xbalik..rindunya kampung halaman !


ok, sy nk sharekan perangai si Sofea sejak nak masuk usia 2 nie..
macam2 hal..
salah satunya perangai nie..
kalo Sofea ilang kat umah  nak cari kat mane ????






ha , cari la kat dalam alamari baju dia !!
kemain posing tue walaupun tempat sempit !
tgk aksi dia eh ,
 


 mula-mula cuba utk muatkan badan utk masuk ,




ok  pastue dah muat utk duduk adjustkan kaki plak supaya boleh tutup pintu alamari ,


pastue tadaaaa ! mase utk tutup pintu ...n then duduk diam2 sampai mama kalut cari kat luar..




bila mama dah jumpa dia pun keluar n then mase utk 'mengemas' !!
grrrrrrrr jek mama dia tgk !

anak ooo anak ...
sib baik kamu comel jek nyorok dlm alamari tadi..
xsempat  mama nk jadi raksasa hijau tau ?



^ ___ ^


p/s : tghari nti ade misi rahsia...hehehe



4 comments:

aDieyZa said...

hihihihi.. comel jer sofea menyorok dlm almari tu.. kelakar la..

dakcik said...

adieyza : tempat favorite dia la tuh..=)

Ummi Rania Raffel said...

comelnye sofea sorok, nia ponnn sama!!! seuka sorok2, suka mengemas, memang jadi raksasa di buatnya..

dakcik said...

umi nia : memang budak sebaya dia suke main nyorok2 kot..mcm kite dlu..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails