I WILL FOLLOW U

INFO ! INFO ! INFO !

Wednesday, June 1, 2011

too much ! ! !

salam...

sepatutnya arinie 'wordless wednesday' kan?
tp saye tetap nak membebel ..
hahaha..membebel lagik ?? eh haruslah kan ..

tp sebelum tue, say hai to belog dulu .
'hai belog ku sayang'..
sian kamu terabai seminggu eh ?? sorry eh belog...=)

banyak betul story yg tertangguh...
nie seme sbb gara2 bzzzz berkhidmat utk negara..
sampaikan nak bergosip dgn azie & wanie pun xsempat  wok ! opps! haha
mcm azie komeng kat FB " diam jek lately, xtepon pun i "..
rindu i membebel ke wok ? hahaha

kat opis skrg nie bz dgn 6S !
eh bukan 5S ke??
satu lagi S tue sy tambah sendiri yek..
Susun , Sisih , Sapu , Seragam , Sentiasa amal & Serabut kepala otak !!
ha part serabut kepala otak tue yg sy tambah...
nak tau kenape serabut kepala otak ?
sebab semenya kene buat baru..pastue yg tukang buat sy sorg !!!
ade la beberapa org tlg tp tetap xcukup tau ?
sampaikan keje hakiki pun terabai tau?
arghhh ! tensionnnya...

dah 2 ari keje balik lambat..
balik2 keje badan jadik flat...
penat wok ! duk keje habis-habisan ..ecece !
ni pun xabis2 duk wat 5S ...

okla , sy dah xde mase nk taip pjg2..
my time is running out !
byk benda nak kene settle..
pastu banyak benda nak kene pk lagik ...
too much ok ?

nanti sambung lagi eh...
tata !






 dah besar pjg anak dara sorg nie..alhamdulilah =)




p/s : nanti nak ke Melaka lagik...2nd trip !! wow !!

10 comments:

aDieyZa said...

zana pun rasa nak pengsan dgn 5s tu.. sampai sabtu pun kena dtg keje.. x suka!!!! selagi MPC xdtg, selagi tu la 5s jer.. keje hakiki mmg x gerak2.. tension oh!!!!!

~~zaa~~ said...

apsal nak kena buat baru semuanya 5s tu??? cian ain...dulu za boleh tolong sikit2 :(

dakcik said...

zana: tue la psl..5S..semak.sesak.senak.serabut.sakit ati wei !

axie said...

wow melaka...
nak ikot..kite tdo sana nak??
bila plan zoo ni??
asyik sibuk jek masing2..hehe

waniepaez said...

hehe, saborla wok..opis i da nk strt, tp belum betul2 nk strt kt bhgn i jek:Ppasni kalo da strt lagik la xdpt nk jwb kol2 u:P

NURUL JAMIAN said...

ramai tak suka 5s kan suami nurul ari tu pun mengeluh ckp tmpt keja dia ada 5s

dakcik said...

za : tue la seme kene buat baru..sian ain kan? :(

p/s : baru arinie dpt reply komeng..nmpak bz kan ? haha

dakcik said...

azie : i mmg nk tdo sane..nk nek cruise tue..hehehe..jom r joing !..eh u yg asek balik kg..hahaha

dakcik said...

wanie : ha dah nk start?? lg bertmbh bz la u ! :(

dakcik said...

nurul : mmg pun..sbb leceh sgt !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails