I WILL FOLLOW U

INFO ! INFO ! INFO !

Tuesday, October 4, 2011

Amanah & Tanggungjawab



assalamualaikum ,


hurm , permulaan bulan yang agak menguji ..
tak tau nak cakap mcmane ...
something happen .....
hanya yang boleh diucapkan ,

' Anak adalah anugerah Allah yang tak ternilai harganya ...bukan senang dimiliki dan untuk dimiliki ..............
Bila kita meletak satu kepercayaan pada seseorang yg menjaganya ketika kita sedang bekerja , tolonglah menjaga AMANAH itu sebaik mungkin..dan berTANGGUNGJAWAB ke atasnya...kita mempercayai sepenuhnya kepada mereka ..'





Ya Allah peliharalah anak ku Dania Qarmila @ Sofea ...Semoga dia sentiasa dalam keadaan yg baik-baik ..

aminnnn...mari kita same-same doakan kesejahteraan Sofea yek..=)



TQ in advanced ! ;)





13 comments:

~SHiLA~ said...

kenapa dgn sofea ain?hopefuly sumenye ok² je

Unknown said...

Insyallah semuanya akan selamat..think positive

aida yan'z said...

knp ain???ada masalah ke pengasuh sofea??geram tgok sofea nie...suke bt lawak erk dia...huhu

axie said...

hrmm...tabah & sabar ek mama sofea

The Lady Chosen said...

awat mata sofea tu ain?

-Sara- said...

ain, sara try byk2 kali nk msuk blog ain ni..lastnya dpt lak :)

ain bykkn sabar n berdoa yee..insyaAllah sumenye selamat n okey..sara doakn yg terbaik utk sofea..

♥z@z@♥ said...

kenapa dgn sofea?BS dia wat hal ape?

ibuafiqahhuzaifah said...

kenapa sofea?
lama akak xnampak awak kat cafe..
hope bleh share..
TQ

Qhaifa Nur said...

bagi saya kita kena selalu bermanis mulut dengan penjaga anak kita...

yang lain bertawakal semoga anak kita dilindungi sentiasa..insyaallah

dah folloe jom follow back

dakcik said...

all : TQ kpd u olls semua..everything is ok..sofea pun ok ..biaselah kan hati sorg ibu memang nk yg terbaik utk anak dia..
kdg2 ade berlaku kecuaian kat mane2..xnk salahkan sesiapa..tp skrg semuanya dah selamat..TQ u ollsss ! muahxxxxx..=)

dakcik said...

qhaifa : betul..kite pun kene jg hati mereka kan..TQ bg advise..=)

dh follow back..salam perkenalan..=)

Zana Adieyza said...

nape dgn sofea? hope everything akan ok lps ni.. take care dear!

MrS. F!zA said...

nape ngn sofea ain?ok tak tu?moga tkde apa2 yg berlaku..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails