I WILL FOLLOW U

INFO ! INFO ! INFO !

Tuesday, October 11, 2011

sejuk perut ibu mengandung ;)


assalamualaikum & selamat petang ,

dah lame tak update psl si kecik Sofea tu kan ? ;)
nak cerita tp mase membataskan segalanya ..eceh !


nie kejadian berlaku mlm semalam ketika we olls dinner kat KFC ..
situasi : kat pintu masuk KFC 

Sofea : ayah , 'Allahumma bariq lana fima rozaktana wakina azzabanni'..

we olls mase tu dgr terus terharu sangat2 !!
wah , Sofea dah pandai bace doa makan lah ! full plak tue..cume ending dia jek tetiba banni..sepatutnya azzabannar kan ...


lepas pade tue, Sofea duk ulang bace sampeikan org depan meja kitorg tue pun dgr...;)


selalu kalo kt umah mmg kitorg bace setiap kali nk mkn, tp tak penah plak dia nak ngikut..tetiba semalam ms dia tgh masuk KFC tgk org makan terus dia bace...

nie mesti  belajar kat umah pengasuh baru dia..baru duduk 4 hari kat umah baru , Sofea dh pndai tunjuk skill baru...

mama terharu sayang ! hampir nk nanges ..=)







 
sejuk perut mama mengandungkan kamu ! =)

moga-moga kamu menjadi anak harapan kami..

amin......






8 comments:

NURUL JAMIAN said...

wow sodea dah pandai baca doa makan.. raina dia boleh baca yg awal doa je yg hujung2 tu dia tak hafal lagi kot. hehe

dakcik said...

nurul : tulah nurul..1st time dgr sgt teruja..=)

xpe, xlame lg raina pun pndai la bc penuh..=)

-Sara- said...

alhamdulillah..sofea dah sihat ye ain? sara pon tumpang happy n sejuk gak perot sara bace entry ni! hihikkk..boleh? cm xde kene ngene pong! :P

Zana Adieyza said...

Alhamdulillah sebab Sofea makin bijak.. semoga terus membesar dgn sihat & bijak yer syg.. meh auntie zana cium cikit, mmmuuuaaahhhh..

az-ila said...

wah bagusnya sofea..nanti belajar doa2 lain pulak ek..jadi anak yg baik utk ayah&mama ye..teringat telatah sofea kat rumah za dulu..hehe

dakcik said...

sara : alhamdulilah..dia dh ok..=)
eh xpe, same2 sejuk perot..=)

dakcik said...

zana : TQ aunty zana !
muahx jgk utk aunty..;)

dakcik said...

kak zila : insyaAllah aunty zila..
tulah, part tarik spender sofea tue..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails