I WILL FOLLOW U

INFO ! INFO ! INFO !

Wednesday, October 23, 2013

Cendol Gula Bakar, Dengkil




Hai wok!

Weekend yg lepas-lepas , we olls pergi try Cendol Bakar by auntie Sue..kat area Dengkil..
Dulu penah dgr Wanie cerita makan cendol kat sini sedap..
So nk jugakla saya merasa nya..hehe

Dgr sane sini makan Cendol Bakar..update FB..Instag..


Ni rupa Cendol Bakar
Saya & Sopea amik yg biasa je..Mak saya amik yg ada pulut..Encik Suami amik yg ade durian..
Semua sedappppp :)

Pastu sbg tambahan oder Rojak /Cucur Udang * update*



sepinggan sorg mkn - RM5
hoiii, rojak dia sedap tau!




Tgk aksi Sopea mkn cendol..dia pon kate sedap


Sama tak muka kita?? hehehe
Masa we olls mkn tu, ada geng mat moto beso dtg mkn..sibuk Sopea nak amik gambo kat moto beso


Dia kata ni gaya gengster! ooo..bru tau gengster buat peace! haha

best!
 Lepas pekena cendol tu, bawak kakak Sopea main beskal kat Dataran Putrajaya..
Luas sikit..lapang..kalo tak main dlm umah je..sgt xluas pemandangan kan ?



Suka tgk dia hepy skrg ni..Syukur Alhamdulilah
Eh, ape-ape pun ambik gambar dlu..hahaha..mcm biasa le kan


Dgn nenek

kemain ayah duk ats beskal..sib baek tak congek!

adik pelik tgk mama


silau cahaya matahari

ololo..sayangggg anak2 mama! muahx

adie junior! :)


Pastu layan kakak main giant balloon..
Eh kat dataran ni dh macam2 jual tau..dah macam uptown plok..especially jual brg mainan..
tarikan budak2..
Ni sopea terjebak la dgn giant balloon..sewa..1 bekas RM2..
Si encik suami la tukang ajor Sopea..saya buat sekali xmenjadi sgt..haha









Pastu dah pndai main sendiri








 Adik dgn nenek duk lepak tepi je tgk kakak main..



Pastu dah nk senja marilah kita pulang.Lagipon selepas kejadian Sopea kene gigit dgn semut api kat rumput tadi..Kemain meraung..cuak mama! ingat kene ape..hihi

Sebelum balik bergambo lagi! hihi



tutup mata plok doh


Lain kali boleh bawak lagi..main dgn geng dia best sikit..Takde la sensorg pusing satu dataran tu..pastu sesat! xjumpa cari mama ayah..sib baek ayah folow blkg..tu pon dia tak nampak..hahaha
Bila tanya Sopea best ke main beskal

dia jawab :
' Best mama..tapi kene gigit semut tak best..len kali jgn main kat rumput dh tau'..

hihi..serikla tu




Eh, tgk ni!




Najwa Latip xdok gigi! hihi


Sopea - 4 years old ++ - alhamdulilah she's getting better

ok, bai wok!

TQ read this :)





3 comments:

Qhaifa Nur said...

cendol bakar...sedap
alahai comelnya Sopea bertudung...

Rafa said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dakcik said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails