I WILL FOLLOW U

INFO ! INFO ! INFO !

Thursday, June 5, 2014

Puding Triffle Oreo





Hai wok!

Dah lame rasenya tak buat entri masak-masak bersama chef dakcik la la la ni..;P

Hari tu (jgn tnya bila sbb lupa) , al-kisahnya saya nak habeskan stok whipped cream yg ada..tak mo simpan lame-lame nanti langsung tak boleh guna dah..satu pembaziran tu!

So, dari terbuang begitu saje, marilah buat Puding Triffle..

Kali ini kita improvise sikit kasi letak oreo tabur!

walaweehhhhhh! mmg sedap sgt2!
Biskut oreo yg dihancurkan tu terase rangup2 dalam mulut bila kita suap triffle ye! :)

Resepi puding sila rujuk entri lame ye kat sini 


So cuma u olls tambahkan oreo tabur di atas whipped cream!
Nak tabur diantara lapisan kastard pun boleh! Tapi saya lagi suka tabur atas whipped cream! sbb rase dia mcm mkn eksrem oreo McD tu! hihihi

Jom, kite tgk rupa dia ye!!






Triffle Oreo



Selamat mencuba !!

* recommended! very2 delicious i tell u!!

p/s :

1. cara nk buat oreo tabur saya buat mcm ni, amek biskut oreo,, krim tu kite makan..biskut je amik n then tumbuk hancur..:)


2. Satu lg tips utk whipped cream!

Nak hasil terbaek sila guna whipped cream ni! highly recommended!!
Rase dia just perfect! tak payah tambah ape2! mmg just nice okey!!





Bwh ni whipped cream coklat! rase mcm eksrem coklat! sgt sedap letak ats cupcakes!! yummy!!
Juga tak payah susah2 tambah coklat or koko ke..just putar n taste it!!







ok, bai wok!







1 comment:

Nissa Azmir said...

nak cuba lah nanti...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails