I WILL FOLLOW U

INFO ! INFO ! INFO !

Wednesday, September 3, 2014

Update Secara Pukal #CeritaSyawal2014




Hai wok!

Syawal dah habes, tapi update pasal cerita syawal belum tamat lagi..acaner ni? haha
Maapkan lah i ye u olls..tahun ni banyak pulak aktiviti sempena Syawal..;P
Semuanya aktiviti makan-makan..* patutla seluar i olls semua dh ketat * T___ T

Okay, bagi memudahkan saya marilah mengupdate secara pukal cerita syawal 2014 ye..
Panjang la sikit..lets the pictures do the talking! cewahh!


Mula-mula Jumaat minggu ketiga Raya kot, buat kek coklat moist utk Jamuan Raya sekolah Kafa kakak..
Ustaz & Ustazah kata potluck..so buat ni je senang..budak-budak pun suka..






Dah selamat simpan dalam tuperware

Malam tu pulak ke rumah Mama Azie, sesi beraya bersama bff pulak..
Menu : Laksa lidi terbaikkkkkk sedapppppnya! ;)



Thanks mama Azie! muahhh * eh macam berjanji pulak tema hitam kuning, padahal kebetulan je u olls *

So Ahad tengah hari ke rumah Umi Wanie pulak..
Menu : Nasi minyak terbaekkkkkk sedappp nya! ;)



budak eksited kalau dapat berjalan..org pertama duk kat muka pintu!




sekawan membesar bersama-sama #Qaseh#Sopea#Hafiy

Like this pic!!



Us!


Favorite pic! *Yg ni pun macam berjanji pakai merah..haha..sehati sejiwa lah katakan nak buat cane..;P *
 Lepas tu sesi main mercun pop pop kat luar rumah




Mak-mak sibuk posing! haha


Tqq umi!! muahhh

Hari Selasa malam pulak, kunjungan balas diorg ke rumah saya..bukan open house ye..hihi
Menu as requested! : Mee hailam @ mee goreng basah

Tambah desert favorite diorg jugak..;)






Simple je menu dari dakcik







jemput mek Za sekali..TQ sudi datang



Favorite pic..senget semuanya ni! haha


Kawan susah senang saya! sayang semuanya! muahhh


mcm tangga pulak



Lepas tu, sesi Jamuan Raya kategori ofis pulak..haha..kemain siap kategori..kelas sangat kau jah!! ;P



First Jamuan Raya Sektor D..Sektor kami. Sektor baru saya.:)
menu sampingan potluck..




Of course kek batik from me! senang simple je..hihi






portion utk saya..lepas tu nanges tgk pp bambam! 


Sesi makan durian kampung pulak


sebakul ko! sib baek saya bukan penggemar durian sangat..:P


Lepas tu layan tetamu ..eceh!


tetamu lah sangat ni..;p




Kategori Jamuan Raya utk bahagian pulak..




outfit of the day

Kalau Jamuan Raya Bahagian jemputan ramai la..semua sektor bergabung..bila bergabung meletop lah jwbnya! haha..macam-macam ada..Alhamdulilah nikmat makanan kan..;)

Suasana riang ria raya!







my boss yg sempoi!

warga Sektor D


pelamin anganku musnah! haha



Dan dapat ni! award best dressed for Female..macam pergi promp night dpt awrd..kelasss ko jah! haha


Ok, abes part cerita syawal 2014..
Semoga kita ketemu lagi Syawal yg akan datang ye..InsyaAllah..


ok, bai wok!







1 comment:

LYAfrina said...

pic ramai kat sofa duk senget tu cantikkk sgt...

cotton tribal..sama mcm lya..cuma kaler lain

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails